Počet záznamov: 1  

Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí

  1. Názov Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí
    Autorské údajeRadek Tahal, Miroslav Karlíček
    Autor Tahal Radek
    Spoluautori Karlíček Miroslav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing * správanie spotrebiteľa * Česko
    AnotáciaTento periodický výskum má za cieľ zistiť, kto sú v súčasnosti najznámejší českí influenceri a ako ich vnímajú mladí Česi. Štúdia využíva dáta zo šiestich výskumných vĺn, pričom v každej vlne je vyše 400 respondentov a má šesťmesačnú periodicitu. Svet českých influencerov sa na prvý pohľad javí ako relatívne stabilný.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.