Počet záznamov: 1  

Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní

  1. Názov Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní
    Autorské údajeRadek Pileček, Matěj Šimlovič
    Autor Pileček Radek
    Spoluautori Šimlovič Matěj
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * správanie * televízia * voľby * výsledky volebné * Česko
    AnotáciaTento článok predstavuje unikátnu metódu volebnej predikcie, pomocou ktorej dokážeme reálne presne odhadnúť konečné volebné výsledky krátko po začatí sčítania hlasov. Vychádza z kategorizácie volebných okrskov do skupín podľa podobnosti volebného správania v predchádzajúcich rokoch. Z marketingového hľadiska je metóda atraktívna pre účely televízneho vysielania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.