Počet záznamov: 1
Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní
Názov Volební predikce aneb jak znát výsledky voleb dříve než ostatní Autorské údaje Radek Pileček, Matěj Šimlovič Autor Pileček Radek Spoluautori Šimlovič Matěj Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * správanie * televízia * voľby * výsledky volebné * Česko Anotácia Tento článok predstavuje unikátnu metódu volebnej predikcie, pomocou ktorej dokážeme reálne presne odhadnúť konečné volebné výsledky krátko po začatí sčítania hlasov. Vychádza z kategorizácie volebných okrskov do skupín podľa podobnosti volebného správania v predchádzajúcich rokoch. Z marketingového hľadiska je metóda atraktívna pre účely televízneho vysielania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
článok
Počet záznamov: 1