Počet záznamov: 1  

STEM/MARK na jaře roku 2022 spustil projekt Výzkum pro byznys.

  1. Názov STEM/MARK na jaře roku 2022 spustil projekt Výzkum pro byznys.
    Autorské údajeKlára Horzinková
    Autor Horzinková Klára
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá dáta * informácie * firmy * podnik * marketing * štúdie prípadové
    AnotáciaCieľom Výzkumu pro byznys spoločnosti STEM/MARK je pomoc firmám a inštitúciám efektívne využívať dáta pre svoju obchodnú a marketingovú stratégiu. Klientom a priaznivcom data driven marketingu ponúka príbehy značiek, informácie o špecifickom získavaní dát a o tom, čo všetko je možné pri správnom zacielení zistiť. Presvedčiť firmy investovať do informácií, ktoré pomáhajú podniku rásť, nie je však jednoduché.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.