Počet záznamov: 1
Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
Názov Use of Netnography in Contemporary Marketing Research Preklad názvu Využitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume Autorské údaje Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument The Central European Business Review. Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862 DOI 10.18267/j.cebr.303 Poznámky VEGA 1/0505/22. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá výskum ekonomický * výskum kvantitatívny * spotrebitelia * marketing Anotácia Netnografia, online kvalitatívna výskumná metóda, ktorá sa vyvinula z etnografie, predtým typicky používanej v antropológii, zažíva svoj boom v súčasnom marketingovom výskume na celom svete. Pomáha odpovedať na výskumné otázky o rôznych témach a používa sa mnohými rôznymi spôsobmi. Preto je každá netnografická štúdia jedinečná nielen obsahovo, ale aj prístupom k použitiu metódy. V prezentovanom príspevku bola aplikovaná výskumná metóda prípadovej štúdie s cieľom identifikovať najlepšie praktiky súčasného marketingového výskumu pri využívaní netnografie. Na základe analýzy vybraných článkov publikovaných v recenzovaných akademických časopisoch práca definuje znaky výskumného problému vhodného pre aplikáciu netnografie, typický proces a jeho odchýlky, ako aj základné kritériá použitia. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00617-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 553.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1