Počet záznamov: 1  

Use of Netnography in Contemporary Marketing Research

  1. Názov Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
    Preklad názvuVyužitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume
    Autorské údajeJanka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument The Central European Business Review. Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862
    DOI 10.18267/j.cebr.303
    PoznámkyVEGA 1/0505/22. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výskum ekonomický * výskum kvantitatívny * spotrebitelia * marketing
    AnotáciaNetnografia, online kvalitatívna výskumná metóda, ktorá sa vyvinula z etnografie, predtým typicky používanej v antropológii, zažíva svoj boom v súčasnom marketingovom výskume na celom svete. Pomáha odpovedať na výskumné otázky o rôznych témach a používa sa mnohými rôznymi spôsobmi. Preto je každá netnografická štúdia jedinečná nielen obsahovo, ale aj prístupom k použitiu metódy. V prezentovanom príspevku bola aplikovaná výskumná metóda prípadovej štúdie s cieľom identifikovať najlepšie praktiky súčasného marketingového výskumu pri využívaní netnografie. Na základe analýzy vybraných článkov publikovaných v recenzovaných akademických časopisoch práca definuje znaky výskumného problému vhodného pre aplikáciu netnografie, typický proces a jeho odchýlky, ako aj základné kritériá použitia.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00617-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF553.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.