Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketing

  1. Názov Udržateľný marketing : nová éra marketingu
    Autorské údajeKatarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Knošková Ľubica (Recenzent)
    Procházková Katarína (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Mizera Radoslav (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Education. Sustainability. Bratislava. , 2022. - 225 s. [11,95 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-974382-0-3
    PoznámkyVEGA 1/0398/22
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * udržateľnosť * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný * ekológia sociálna * digitalizácia * spotreba * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra921379
    Archív EPCE22 00621-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    921379SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.