Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing
Názov Udržateľný marketing : nová éra marketingu Autorské údaje Katarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Knošková Ľubica (Recenzent) Procházková Katarína (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Mizera Radoslav (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava : Education. Sustainability. Bratislava. , 2022. - 225 s. [11,95 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-974382-0-3 Poznámky VEGA 1/0398/22 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * udržateľnosť * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný * ekológia sociálna * digitalizácia * spotreba * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 921379 Archív EPC E22 00621-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921379 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1