Počet záznamov: 1  

Možnosti využívania neurónových sietí v podmienkach neuromarketingu

  1. Názov Možnosti využívania neurónových sietí v podmienkach neuromarketingu
    Súbežný názovPossibilities of Using Neural Networks in the Conditions of Neuromarketing
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 100-110. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * rozhodovanie nákupné * zákazníci
    AnotáciaMožnosti využitia neurónových sietí v neuromarketingu a identifikácia trendov a špecifík v tejto oblasti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00608-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF209.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.