Počet záznamov: 1
Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia
Názov Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia Súbežný názov Virtual and Augmented Reality as Part of Everyday Digital Activity Autorské údaje Michael Šášky, Michal Jankovič Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 230-242. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá realita virtuálna * prostredie virtuálne * technológie informačné * analýzy * správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * prieskum Anotácia Problematika virtuálnej a rozšírenej reality v súčasnosti a jej blízkej budúcnosti. Virtuálna realita a rozšírená realita a nové možnosti v digitálnom marketingu budúcnosti. Virtuálna realita, rozšírená realita a reklamy. Prostredie Metaverse ako nové odvetvie digitálnej doby budúcnosti. Dopad virtuálnej reality na populáciu - dotazníkový prieskum. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00608-024, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 886.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1