Počet záznamov: 1  

Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia

  1. Názov Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia
    Súbežný názovVirtual and Augmented Reality as Part of Everyday Digital Activity
    Autorské údajeMichael Šášky, Michal Jankovič
    Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 230-242. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá realita virtuálna * prostredie virtuálne * technológie informačné * analýzy * správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * prieskum
    AnotáciaProblematika virtuálnej a rozšírenej reality v súčasnosti a jej blízkej budúcnosti. Virtuálna realita a rozšírená realita a nové možnosti v digitálnom marketingu budúcnosti. Virtuálna realita, rozšírená realita a reklamy. Prostredie Metaverse ako nové odvetvie digitálnej doby budúcnosti. Dopad virtuálnej reality na populáciu - dotazníkový prieskum.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00608-024, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF886.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.