Počet záznamov: 1  

Marketingové trendy v hotelierstve v roku 2022

  1. Názov Marketingové trendy v hotelierstve v roku 2022
    Autorské údajeSamuel Chlpek
    Autor Chlpek Samuel EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokumentTOP hotelierstvo/hotelnictví. Roč. 16, č. jar/leto (2022), s. 66-70. - Žilina : MEDIA/ST, 2022. ISBN 978-80-89532-59-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * influencer marketing * marketing elektronický * internet * siete sociálne
    AnotáciaPopis nových trendov v hotelierstve, ktoré sa vyskytovali v roku 2022. Dôležité sú weby, sociálne siete, influencer marketing.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00657-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.