Počet záznamov: 1  

Maloobchod v roku 2022 - vybrané charakteristiky

  1. Názov Maloobchod v roku 2022 - vybrané charakteristiky
    Súbežný názovRetail in 2022 - Selected Characteristics
    Autorské údajeKatarína Petrovčiková, Vanda Lieskovská, Zuzana Hrabovská
    Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Hrabovská Zuzana
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 51-54. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá maloobchod * trh domáci * trh zahraničný * správanie spotrebiteľa * tovar * Slovensko
    AnotáciaMaloobchod prechádza v posledných rokoch zmenami, ktoré okrem iného boli spôsobené pandémiou COVOD 19, ktorá viedla k zmene nákupného správania spotrebiteľov, ich presunu na online nakupovanie. V neposlednom rade konflikt na Ukrajine prispel k rastu vstupných nákladov nielen v maloobchode ale táto zmena sa týka všetkých priemyselných podnikov a domácností. Rast maloobchodných cien a zvyšovanie nákladov domácností na bežnú spotrebu vplýva na nákupné správanie negatívne. Príspevok v stručnosti priblíži niektoré fakty o vývoji maloobchodu v poslednom období a predpokladoch vývoja v budúcom období.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00662-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF227.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.