Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing a jeho základné online marketingové kanály pre propagáciu firmy na internete

  1. Názov Digitálny marketing a jeho základné online marketingové kanály pre propagáciu firmy na internete
    Súbežný názovDigital Marketing and its Basic Online Marketing Channels for Company Promotion on the Internet
    Autorské údajeViliam Murin
    Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument MMK 2022 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 19.-21. prosince 2022, Hradec Králové, Česká republika, roč. 13. S. 122-129. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Jaskułowski Krzysztof ; MMK 2022 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-37-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing elektronický * internet * firmy * reklama * komunikácia marketingová
    AnotáciaPrehľad základných digitálnych online marketingových kanálov - SEO, PPC kampane, Social media marketing, Content marketing, Affiliate marketing, E-mail marketing, cenové porovnávače, produktové vyhľadávače, video reklama.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00654-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.