Počet záznamov: 1
Využitie nových trendov marketingovej komunikácie v diskontnej predajni
Názov Využitie nových trendov marketingovej komunikácie v diskontnej predajni Súbežný názov Use of New Marketing Communication Trends in a Discount Store Autorské údaje Erik Weiss, Roland Weiss, Jozef Zuzik Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 68-73. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť * predajne Anotácia V článku sú charakterizované základné pojmy ako marketingová komunikácia a nové trendy marketingovej komunikácie. Charakterizujeme kvalitu uplatňovania súčasných trendov v oblasti marketingovej komunikácie v podmienkach vybraného podniku a následný návrh odporúčaní na zvýšenie povedomia o novootvorenej prevádzke analyzovaného podniku prostredníctvom nových trendov marketingovej komunikácie. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00662-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 462.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1