Počet záznamov: 1  

Využitie nových trendov marketingovej komunikácie v diskontnej predajni

  1. Názov Využitie nových trendov marketingovej komunikácie v diskontnej predajni
    Súbežný názovUse of New Marketing Communication Trends in a Discount Store
    Autorské údajeErik Weiss, Roland Weiss, Jozef Zuzik
    Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 68-73. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť * predajne
    AnotáciaV článku sú charakterizované základné pojmy ako marketingová komunikácia a nové trendy marketingovej komunikácie. Charakterizujeme kvalitu uplatňovania súčasných trendov v oblasti marketingovej komunikácie v podmienkach vybraného podniku a následný návrh odporúčaní na zvýšenie povedomia o novootvorenej prevádzke analyzovaného podniku prostredníctvom nových trendov marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00662-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF462.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.