Počet záznamov: 1  

Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment

  1. Názov Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment
    Súbežný názovCustomer Relationship Management a jeho využitie v podnikateľskom prostredí Industry 4.0
    Autorské údajeAndrea Čambalíková
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. S. 37-43 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022 / Richnák Patrik ; Olexová Cecília ; Fidlerová Helena. ISBN 978-80-225-5025-3
    PoznámkyVEGA 1/0375/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá prostredie podnikateľské * priemysel 4.0 * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaCieľom príspevku je analyzovať aplikáciu metódy Customer Relationship Management (CRM) v podnikateľskom prostredí v medzinárodnom meradle. Príspevok pozostáva z dvoch častí. Prvá časť je venovaná teoretickému zhodnoteniu CRM ako jedného z moderných trendov v manažmente. Druhá časť obsahuje diskusiu a analýzu dosiahnutých výsledkov súvisiacich s aplikáciou CRM v podnikoch na celom svete.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00670-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF415.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.