Počet záznamov: 1
Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment
Názov Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment Súbežný názov Customer Relationship Management a jeho využitie v podnikateľskom prostredí Industry 4.0 Autorské údaje Andrea Čambalíková Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. S. 37-43 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022 / Richnák Patrik ; Olexová Cecília ; Fidlerová Helena. ISBN 978-80-225-5025-3 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0375/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá prostredie podnikateľské * priemysel 4.0 * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Cieľom príspevku je analyzovať aplikáciu metódy Customer Relationship Management (CRM) v podnikateľskom prostredí v medzinárodnom meradle. Príspevok pozostáva z dvoch častí. Prvá časť je venovaná teoretickému zhodnoteniu CRM ako jedného z moderných trendov v manažmente. Druhá časť obsahuje diskusiu a analýzu dosiahnutých výsledkov súvisiacich s aplikáciou CRM v podnikoch na celom svete. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00670-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 415.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1