Počet záznamov: 1  

Skúmanie vnímania projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov

  1. Názov Skúmanie vnímania projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov
    Súbežný názovResearch Students' Perceptions of Project-based Teaching of Economic Subjects
    Autorské údajeLenka Kalusová, Pavel Škriniar
    Autor Kalusová Lenka EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. S. 65-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kmeťko Miroslav ; Fetisovová Elena ; Musa Hussam. ISBN 978-80-225-5019-2
    PoznámkyVEGA 1/0375/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vyučovanie * vzdelanie ekonomické * projekty * učitelia * študenti * žiaci
    AnotáciaAplikácia metódy projektového vyučovania na vyučovanie ekonomických predmetov na univerzitách. Hlavným cieľom príspevku je preskúmať a zhodnotiť vnímanie projektového vyučovania žiakmi, jeho prínosy, ako aj problémy, spojené s projektovým vyučovaním.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00675-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF826.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.