Počet záznamov: 1  

[Eva, Hanuláková a kol., 2021. Marketing. Nástroje, stratégie, ľudia a trendy.]

  1. Názov [Eva, Hanuláková a kol., 2021. Marketing. Nástroje, stratégie, ľudia a trendy.] : [Bratislava: Wolters Kluwer. 363 s. ISBN 978-80-571-0438-4.]
    Autorské údajeLadislav Mura
    Autor Mura Ladislav EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 3 (2022), s. 60-62. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    Recenz.dok. Marketing / Eva Hanuláková a kolektív, recenzovali: Ferdinand Daňo, Ivan Nový. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá recenzie * marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * produkty * inovácia * stratégia cenová * logistika marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment
    AnotáciaRecenzia na vysokoškolskú učebnicu, ktorá sa venuje problematike marketingu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00706-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF209.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.