Počet záznamov: 1
Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption
Názov Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption Preklad názvu Zelená značka, ako nový vzor energeticky účinnej spotreby Autor Chygryn Olena Spoluautori Kuzior Aleksandra Olefirenko Oleg Užík Ján EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. Vol. 13, no. 3 (2022), pp. 78-87. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2022.3-07 Poznámky 0122U000788. - 0120U102002. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá efektívnosť * energetika * spotreba udržateľná * marketing environmentálny * značky environmentálne Anotácia Systematický prehľad vedeckého prostredia zameraného na analýzu obsahu a vlastností vedeckých publikácií zaoberajúcich sa novými trendmi a zákonitosťami v oblasti trvalo udržateľnej spotreby energie. Rozvoj zelenej značky, zeleného marketingu a zeleného povedomia spotrebiteľov. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00715-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 631.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1