Počet záznamov: 1  

Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption

  1. Názov Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption
    Preklad názvuZelená značka, ako nový vzor energeticky účinnej spotreby
    Autor Chygryn Olena
    Spoluautori Kuzior Aleksandra
    Olefirenko Oleg
    Užík Ján EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. Vol. 13, no. 3 (2022), pp. 78-87. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2022.3-07
    Poznámky0122U000788. - 0120U102002. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá efektívnosť * energetika * spotreba udržateľná * marketing environmentálny * značky environmentálne
    AnotáciaSystematický prehľad vedeckého prostredia zameraného na analýzu obsahu a vlastností vedeckých publikácií zaoberajúcich sa novými trendmi a zákonitosťami v oblasti trvalo udržateľnej spotreby energie. Rozvoj zelenej značky, zeleného marketingu a zeleného povedomia spotrebiteľov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00715-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF631.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.