Počet záznamov: 1
[SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]
Názov [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.] Preklad názvu Publication Review Strategic Marketing - the Way to Influence Consumer Behaviour Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 18, č. 2 (2022), s. 20-21. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137 Recenz.dok. Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. / Smolková Eva, Smolka Samuel. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00726-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 306.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1