Počet záznamov: 1  

[SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]

  1. Názov [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]
    Preklad názvuPublication Review Strategic Marketing - the Way to Influence Consumer Behaviour
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 18, č. 2 (2022), s. 20-21. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137
    Recenz.dok.Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. / Smolková Eva, Smolka Samuel. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00726-002, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF306.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.