Počet záznamov: 1  

Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL

  1. Názov Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL
    Súbežný názovIncident Management in a Slovak Company Based on the ITIL Framework
    Autorské údajeJana Filanová
    Autor Filanová Jana EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Manažment informačných technológií. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bolek Vladimír ; Kokles Mojmír ; Šupšák Rastislav. ISBN 978-80-225-5000-0
    PoznámkyVEGA 1/0388/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment * modely * procesy podnikové * internet * riadenie * riadenie projektové
    AnotáciaITIL obsahuje súbor osvedčených postupov a používa procesný model, ktorý zohľadňuje postupy, aktivátory procesov, riadenie procesov, vstupy do procesov, spúšťače a výstupy na vytvorenie podnikateľských procesov pre riadenie služieb. ITIL tiež predvádza vývojové diagramy procesov, ktoré slúžia ako šablóny na uplatňovanie princípov a procesov. V článku sú uvedené návrhy modelových postupov, ktoré zobrazujú tok správy incidentov a tok správy problémov v súlade s rámcami ITIL. Procesné modely zobrazujú priebeh servisných operácií pri riešení incidentov a problémov, ktoré sa vyskytnú v dôsledku drastického nárastu počtu používateľov a rozsahu pokrytia u slovenského poskytovateľa internetových služieb.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00718-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF314.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.