Počet záznamov: 1  

Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and Its Influence on the Perception of Private Labels

  1. Názov Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and Its Influence on the Perception of Private Labels
    Preklad názvuEtnocentrické tendencie spotrebiteľského správania a jeho vplyv na vnímanie privátnych značiek
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 16. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá etnocentrizmus spotrebiteľský * značky privátne * Slovensko * analýza trhu
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00519-005, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.