Počet záznamov: 1  

Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour

  1. Názov Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour
    Preklad názvuNeuromarketing ako nástroj na získavanie údajov o spotrebiteľskom správaní
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 25. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá neuromarketing * metódy * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00519-008, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.