Počet záznamov: 1
Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour
Názov Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour Preklad názvu Neuromarketing ako nástroj na získavanie údajov o spotrebiteľskom správaní Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 25. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá neuromarketing * metódy * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00519-008, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1