Počet záznamov: 1
Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku
Názov Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku Autorské údaje Viliam Murin Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. S. 63-73. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022 / Sotáková Kamila ; Mihalčová Bohuslava ; Pružinský Michal ; Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. Vedecký Workshop. ISBN 978-80-225-5001-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik * podnik malý * stratégia marketingová * marketing * marketing elektronický * obchod elektronický Anotácia Upriamenie pozornosti na význam nielen klasického marketingu, no najmä digitálneho marketingu pre malé podniky. Osobitná pozornosť je venovaná digitálnym marketingovým aktivitám, ktoré v malom podniku nesmú chýbať a mali by mu dávať zmysel. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00754-021, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 282.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1