Počet záznamov: 1  

Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku

  1. Názov Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku
    Autorské údajeViliam Murin
    Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. S. 63-73. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022 / Sotáková Kamila ; Mihalčová Bohuslava ; Pružinský Michal ; Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. Vedecký Workshop. ISBN 978-80-225-5001-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik * podnik malý * stratégia marketingová * marketing * marketing elektronický * obchod elektronický
    AnotáciaUpriamenie pozornosti na význam nielen klasického marketingu, no najmä digitálneho marketingu pre malé podniky. Osobitná pozornosť je venovaná digitálnym marketingovým aktivitám, ktoré v malom podniku nesmú chýbať a mali by mu dávať zmysel.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00754-021, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF282.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.