Počet záznamov: 1  

Conjoint metóda v predaji drevárenských výrobkov.

  1. Názov Conjoint metóda v predaji drevárenských výrobkov.
    Autorské údajeMarián Chrobák
    Autor Chrobák Marián EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. S. 127-136. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022 / Sotáková Kamila ; Mihalčová Bohuslava ; Pružinský Michal ; Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. Vedecký Workshop. ISBN 978-80-225-5001-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nábytok * nástroje marketingové * predaj * analýzy * riadenie * riadenie procesné * udržateľnosť * dopyt * spotrebitelia
    AnotáciaVyužívanie marketingových nástrojov pri predaji nábytkárskeho materiálu. Organizácia a riadenie procesov v podniku. Integrácia podnikových činnosti do jedného celku. Udržateľnosť podnikových procesov z dlhodobého hľadiska. Získavanie informácií o dopyte po produktoch zo strany spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00754-027, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF635.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.