Počet záznamov: 1  

Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company

  1. Názov Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company
    Preklad názvuVypracovanie marketingovej komunikácie stredne veľkej spoločnosti
    Autorské údajePatrícia Husárová, Viktória Benďáková, Dominika Čeryová
    Autor Husárová Patrícia
    Spoluautori Benďáková Viktória
    Čeryová Dominika
    Zdrojový dokument Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. Vol. 11, no. 1 (2022), pp. 16-20. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2022. ISSN 1339-3367
    DOI 10.2478/vjbsd-2022-0003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing elektronický * podnik stredný * Slovensko
    AnotáciaHlavným cieľom tohto príspevku bolo vypracovanie súčasnej marketingovej stratégie stredne veľkej firmy na Slovensku, ktorá vyrába a predáva živočíšne produkty, so zameraním predovšetkým na online marketingovú komunikáciu ako kľúčovú súčasť celkovej marketingovej komunikácie spoločnosti. Na účely tohto výskumu boli použité údaje z dotazníkového prieskumu, ktorého sa vo februári 2021 zúčastnilo takmer 500 respondentov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF275.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.