Počet záznamov: 1  

The Crisis of Confidence in Rating Agencies

  1. Názov The Crisis of Confidence in Rating Agencies
    Preklad názvuKríza dôvery v ratingové agentúry
    Autor Obtulovič Peter
    Spoluautori Cupák Andrej
    Zdrojový dokumentMedzinárodné vedecké dni 2012 : Globálne komoditné trhy: nové výzvy a úloha verejných politík : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 879-883. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2012. ISBN 978-80-552-0792-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá agentúry * rating * dlhy * modely ekonometrické * odhady
    AnotáciaRatingové agentúry sú spoločnosti, ktoré prideľujú rating emitenta na určitý typ dlhovej povinnosti. Úloha ratingových agentúr je hodnotenie pravdepodobnosti zlyhania pri splácaní úveru alebo dlhu. Pri priraďovaní ratingu krajinám sa berú do úvahy také faktory, ako je HDP na obyvateľa, rast HDP, dlh krajiny k HDP a ďalšie. V článku odhadneme ekonometrické modely, ktoré popisujú vzťah medzi kategoriálnou závisle premennou a súborom kvantitatívnych vysvetľujúcich premenných. Vzhľadom k tomu, že model nie je možné odhadnúť klasickými metódami lineárnych modelov, používame multinominálny logit model s odhadmi podľa metódy maximálnej vierohodnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE12 02014-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF855.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.