Počet záznamov: 1  

Český obchod v čase zmien

  1. Názov Český obchod v čase zmien
    Autorské údajeZdeněk Skála
    Autor Skála Zdeněk
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 69 (1-2) (2023), s. 24-25. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * maloobchod * potraviny * predajne * kanály distribučné * prognózy * Česko
    AnotáciaUž štvrtý rok sa vyrovnávame so situáciami, aké majú len málo pamätníkov. V uplynulých troch rokoch to boli dramatické následky epidémie covidu, vlani vojna na Ukrajine s vplyvom na spoločnosť a celú ekonomiku vrátane obchodu. Zmien na trhu aj v nákupnom správaní je celý rad a často sú navzájom protichodné: dramatický rast cien vracia pozornosť nakupujúcich k cenám a mení rovnováhu medzi distribučnými kanálmi, súčasne však pokračuje modernizácia obchodu a nákupných zvyklostí. Tento článok sa pokúša o zhrnutie aspoň hlavných trendov v českom maloobchode s rýchloobratkovým tovarom a opatrný výhľad do neistej budúcnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 69

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.