Počet záznamov: 1  

Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements

  1. Názov Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements
    Preklad názvuPohľad na predsudky pri meraní socioekonomiky a demografie spotrebiteľov, ktorí sponzorujú maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu: pohľad Nemecka verzus požiadavky Južnej Afriky
    Autorské údajeBoitumelo Pooe, Thomas Dobbelstein
    Autor Pooe Boitumelo
    Spoluautori Dobbelstein Thomas
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 2-13. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    Recenz.dok. Marketing science & inspirations . - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá trhy * trh medzinárodný * ekonomika sociálna * demografia * spotrebitelia * sponzorovanie * maloobchod * textil * Nemecko * Afrika
    AnotáciaŠtúdium demografických a socioekonomických premenných, ktoré sú vlastné pri vykonávaní medzikultúrnej analýzy potrieb spotrebiteľov pri sponzorovaní maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu v Nemecku a Južnej Afrike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF261.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.