Počet záznamov: 1  

A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030

  1. Názov A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030
    Preklad názvuKvalitatívna štúdia o udržateľnom marketingu a stratégia, aplikovaná na tvorbu hodnoty podľa cieľov udržateľného rozvoja 2030
    Autorské údajeRaúl Martínez Flores
    Autor Flores Raúl Martínez
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 14-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2022.17.4.2
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing udržateľný * udržateľnosť * stratégia marketingová * hodnota * rozvoj hospodársky * ciele podnikové * ciele riadenia
    AnotáciaÚloha udržateľného marketingu a stratégie obchodných disciplín, zameraných na splnenie podnikových cieľov a cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDGs) 2030 Organizácie Spojených národov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF239.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.