Počet záznamov: 1  

Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi

  1. Názov Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi
    Autorské údajeMalgorzata Agnieszka Jarossová, Ivan Brezina ml.
    Autor Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Brezina Ivan ml.
    Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. S. 46-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-225-5002-4
    PoznámkyVEGA 1/0398/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá biopotraviny * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * Slovensko * Nemecko * trh potravinový
    AnotáciaPorovnanie motívov a nákupného správania na trhu biopotravín medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00058-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF221 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.