Počet záznamov: 1  

Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom

  1. Názov Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom
    Súbežný názovPerceptions of Sustainable Suppliers
    Autorské údajeMarína Korčoková
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. S. 55-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-225-5002-4
    PoznámkyKEGA 029EU-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * značky environmentálne * správanie spotrebiteľa * štýl životný * zdravie * udržateľnosť
    AnotáciaSpotrebiteľské vnímanie dôležitosti materiálov, z ktorých sú vyrobené produkty, dôležitosti životného prostredia a problematiky ekologických značiek, značiek produktov vyrobených z udržateľných materiálov, alebo značiek takzvaných „zdravých produktov.“ Respondenti majú veľmi vysoký záujem o danú tému. Túto oblasť treba podporovať a ľudia by sa v tom mali neustále vzdelávať.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00058-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF223.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.