Počet záznamov: 1  

The Association of Impulse Buying Behaviour with Environment and Social Factors: a Gender Perspective

  1. Názov The Association of Impulse Buying Behaviour with Environment and Social Factors: a Gender Perspective
    Autorské údajeSharifah Faridah Syed Ali, Yuhanis Abdul Aziz, Ng Siew Imm, Raja Nerina Raja Yusof
    Autor Ali Sharifah Faridah Syed
    Spoluautori Aziz Yuhanis Abdul
    Imm Ng Siew
    Yusof Raja Nerina Raja
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 14, no. 2 (2022), s. 1-14. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381
    DOI 10.54933/jmbrp-2022-14-2-1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá prostredie ekonomické * prostredie sociálne * prostredie životné * správanie spotrebiteľa * muži * ženy * nákup
    AnotáciaSkúmanie prepojenia environmentálnych a sociálnych faktorov, spojených s impulzívnym nákupom u mužov a žien.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF588.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.