Počet záznamov: 1  

Behavioural Research for Marketing

  1. Názov Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook
    Autorské údajeJulian Adams
    Autor Adams Julian
    Vydavateľské údajeAbingdon : Routledge/Taylor & Francis Group , 2023. - 201 s.
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-0-367-77133-1 (pbk) , 978-0-367-77131-7 (hbk)
    DOI 10.4324/9781003169932
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie sociálne * správanie spotrebiteľa * osobnosť * motivácia * ekonómia behaviorálna
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra923194

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    923194OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.