Počet záznamov: 1  

Using Behavioral Science in Marketing

  1. Názov Using Behavioral Science in Marketing : Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses
    Autorské údajeNancy Harhut
    Autor Harhut Nancy
    Vydavateľské údajeLondon : Kogan Page , 2022. - 272 s.
    ISBN978-1-3986-0648-7 (paperback) , 978-1-3986-0668-5 (hardback)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * behaviorizmus * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra923196

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    923196OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.