Počet záznamov: 1  

Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia

  1. Názov Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia
    Preklad názvuEmpirická štúdia riadenia online reputácie subjektov v oblasti dodávateľsko-odberateľského reťazca na Slovensku
    Autorské údajeMichal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák
    Autor Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kostiuk Yaroslava
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentCLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. Pp. 20-24. - Ostrava : TANGER, 2022 ; 10th Carpathial Logistics Congress. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318
    DOI 10.37904/clc.2022.4529
    PoznámkyIVSUPS005. - VEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reputácia podniku * online reputačný manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * obchod elektronický * služby kuriérske * pandémia * koronakríza * reťazce dodávateľsko-odberateľské * reťazce logistické * Slovensko
    AnotáciaPandémia ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom prispela k tomu, že na problematiku kuriérskych, doručovateľských a prepravných spoločností, resp. na celý logistický reťazec spojený s nakupovaním cez internet, sa nazerá úplne inak ako pred pandemickou krízou. Pod tlakom okolností začína čoraz viac malých a stredných podnikov predávať online. Príspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie kuriérskych, doručovateľských a prepravných spoločností na Slovensku, konkrétne ich firemnej reputácie v kontexte online prostredia. Výskumnú vzorku tvorí 23 podnikov, ktoré patria medzi kuriérske, doručovacie a prepravné spoločnosti a zároveň pôsobia na slovenskom trhu. Zistenia identifikované na základe analýzy sentimentu poskytujú aktuálny a relevantný pohľad na problematiku udržateľnej reputácie podnikov a zároveň poskytujú poznatkovú bázu pre kontinuálny výskum vplyvu pandémie na riadenie dodávateľského reťazca.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00070-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF297.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.