Počet záznamov: 1
Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential
Názov Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential Preklad názvu Nanotechnológia: neuromarketing a využitie nanotechnológie a jej potenciál Autorské údaje Michael Šášky Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Pp. 441-452. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lüleyová Alena ; Bašová Alena ; Blštáková Jana ; Boorová Brigita ; EDAMBA 2022 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5042-0 DOI 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.441-452 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá nanotechnológie * neuromarketing * výskum * neuroveda * inovácie technologické * Slovensko Anotácia Nanotechnológie, ich pôvod, vývoj, využitie a význam v budúcnosti. Potenciálne využitie nanotechnológií je v mnohých smeroch, predovšetkým v neuromarketingu. Neuromarketing je rozvíjajúca sa oblasť, ktorá študuje ľudský mozog a spotrebiteľské správanie. Nanotechnológie predstavujú jednu z možností výskumu a implementácie riešení v tejto oblasti v budúcnosti. Kombinácia nanotechnológií a neuromarketingu môže vytvoriť oblasť, ktorá ponúka nové možnosti, vedecké odpovede a technológie inovácie, ktoré ešte neboli identifikované. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00065-008, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 363.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1