Počet záznamov: 1  

Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential

  1. Názov Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential
    Preklad názvuNanotechnológia: neuromarketing a využitie nanotechnológie a jej potenciál
    Autorské údajeMichael Šášky
    Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Pp. 441-452. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lüleyová Alena ; Bašová Alena ; Blštáková Jana ; Boorová Brigita ; EDAMBA 2022 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5042-0
    DOI 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.441-452
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nanotechnológie * neuromarketing * výskum * neuroveda * inovácie technologické * Slovensko
    AnotáciaNanotechnológie, ich pôvod, vývoj, využitie a význam v budúcnosti. Potenciálne využitie nanotechnológií je v mnohých smeroch, predovšetkým v neuromarketingu. Neuromarketing je rozvíjajúca sa oblasť, ktorá študuje ľudský mozog a spotrebiteľské správanie. Nanotechnológie predstavujú jednu z možností výskumu a implementácie riešení v tejto oblasti v budúcnosti. Kombinácia nanotechnológií a neuromarketingu môže vytvoriť oblasť, ktorá ponúka nové možnosti, vedecké odpovede a technológie inovácie, ktoré ešte neboli identifikované.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00065-008, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF363.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.