Počet záznamov: 1  

Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development

  1. Názov Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development
    Preklad názvuProblematika online reputácie elektrických vozidiel - vybrané názory a perspektívy v kontexte medziročného vývoja
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi, Michal Konečný, Kristián Kalamen
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kalamen Kristián EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts : Conference Proceedings. Pp. 902-918. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023 ; 42nd International Conference on Organizational Science Development Interdisciplinarity Counts. ISBN 978-961-286-722-5
    DOI 10.18690/um.fov.3.2023.67
    PoznámkyVEGA 1/0140/21. - IVSUPS2305
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovinsko
    Heslá elektromobily * riadenie strategické * komunikácia marketingová * reputácia podniku * internet * prostredie virtuálne * trh dopravný * ekonomika zelená * rozvoj trvalo udržateľný * Slovensko
    AnotáciaŠtúdia poskytuje analytický pohľad na postupný vývoj v problematike online riadenia reputácie vybraných výrobcov elektrických vozidiel. Výskum sa realizuje v nadväznosti na predchádzajúci rok, v ktorom boli realizované základné merania s cieľom definovať počiatočný stav témy, aj s ohľadom na nové energetické výzvy v období možného nástupu recesie. Aktívna marketingová komunikácia, ako aj holistický prístup k riadeniu značky predstavujú proaktívny prístup k riešeniu globálnych výziev. V rámci tohto prístupu je stále výzvou vytváranie a udržiavanie digitálnych komunít, ktoré tvoria základ identity značky na online trhoch. Výsledky štúdie predstavujú postupnú fázu skúmania problematiky riadenia reputácie subjektov pôsobiacich v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00114-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.