Počet záznamov: 1  

Aspekty marketingové komunikace generace Z

  1. Názov Aspekty marketingové komunikace generace Z
    Autorské údajeAleš Hes
    Autor Hes Aleš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 1 (2023), s. 11-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá médiá sociálne * komunikácia marketingová * platformy digitálne * štýl životný * generácie
    AnotáciaNové digitálne médiá v súčasnej dobe predstavujú nový smer životného štýlu najme u mladej generácie. Žiadne odvetvie sa dnes neobíde bez riadiacich zložiek v prostredí informačných systémov a s veľkou prevahou ovplyvňujú ako pracovnú, tak aj mentálnu sféru celej spoločnosti. Najviac je tento vplyv zaznamenaný a skúmaný u mladej generácie a to hlavne generácie Z. Ide o generáciu, ktorá najviac priťahuje pozornosť sociológov a psychológov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.