Počet záznamov: 1  

Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case

  1. Názov Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case
    Preklad názvuPlánovanie predaja zeleniny do supermarketov v Európe: prípad paradajok
    Autorské údajeJuan Carlos Pérez-Mesa, Francisco Javier Pérez-Mesa, Juan José Tapia-León, Diego Luis Valera
    Autor Pérez-Mesa Juan Carlos
    Spoluautori Pérez-Mesa Francisco Javier
    Tapia-León Juan José
    Valera Diego Luis
    Zdrojový dokument Agricultural Economics. Vol. 68, no. 11 (2022), pp. 403-412. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/196/2022-AGRICECON
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá poľnohospodárstvo * zelenina * predaj * marketing * plánovanie * rozhodovanie * riziko * supermarkety * modely ekonomické * Európa
    AnotáciaAnalýza časového programovania predaja pre záhradnícku marketingovú spoločnosť, napr. družstvo. Empirická štúdia odkazuje na európsky trh s paradajkami, kde sa väčšina produkcie predáva cez maloobchodný kanál, ktorému dominujú veľké distribučné reťazce. Autori skúmajú marketingový harmonogram pre individuálnu spoločnosť, alebo dokonca pre prominentného farmára, využívajúc upravený Markowitzov model za predpokladu, že jeho rozhodnutia neovplyvnia rovnováhu trhových cien. Výsledkom je, že tento model dokáže riadiť riziko a zlepšiť rozhodovanie. Údaje tiež poskytujú informácie o riziku, ktoré znášajú marketéri v závislosti od ich kalendára predaja, ktorý často závisí od ich geografického umiestnenia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 11

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF552.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.