Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum

  1. Názov Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy
    Autorské údajeRadek Tahal a kolektiv
    Autor Tahal Radek
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2022. - 293 s.
    Vydanie2. vydání
    ISBN978-80-271-3535-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * zber dát * analýza dát * metódy štatistické * softvér * metódy výskumu * neuromarketing * agentúry * etika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 2, dĺžka fronty rezervácií 1
    Signatúra923787-923789

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    923787SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    923788SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    923789SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.