Počet záznamov: 1  

Vernostné programy prechádzajú na digitál

  1. Názov Vernostné programy prechádzajú na digitál
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 70 (3-4) (2023), s. 48-49. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá programy vernostné * benefity * lojálnosť zákazníkov * digitalizácia * aplikácie mobilné
    AnotáciaPlastovú kartičku s čiarovým kódom má dnes v peňaženke už len zopár skalných. Či už je to jeden z najstarších vernostných programov na Slovensku, ktorý prevádzkuje Tesco, alebo súbor zákazníckych benefitov v regiónoch prítomnej siete Coop Jednota Slovensko, všetky postupne prechádzajú do digitálnej podoby. Aplikácia v telefóne má totiž v porovnaní so staromódnou kartičkou nespočetné množstvo výhod a obchodník ide sám proti sebe, ak sa ich nepokúsi využiť vo svoj prospech.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 70

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.