Počet záznamov: 1
Vernostné programy prechádzajú na digitál
Názov Vernostné programy prechádzajú na digitál Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 70 (3-4) (2023), s. 48-49. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá programy vernostné * benefity * lojálnosť zákazníkov * digitalizácia * aplikácie mobilné Anotácia Plastovú kartičku s čiarovým kódom má dnes v peňaženke už len zopár skalných. Či už je to jeden z najstarších vernostných programov na Slovensku, ktorý prevádzkuje Tesco, alebo súbor zákazníckych benefitov v regiónoch prítomnej siete Coop Jednota Slovensko, všetky postupne prechádzajú do digitálnej podoby. Aplikácia v telefóne má totiž v porovnaní so staromódnou kartičkou nespočetné množstvo výhod a obchodník ide sám proti sebe, ak sa ich nepokúsi využiť vo svoj prospech. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 70
článok
Počet záznamov: 1