Počet záznamov: 1  

Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach

  1. Názov Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach
    Preklad názvuAplikácia metodológie TESOL nielen na hodiny obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta
    Autorské údajeKatarína Zamborová
    Autor Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokumentHumanising Language Teaching. Vol. 24, no. 5 (2022), pp. [1-6]. - Oxford : Pilgrims, 2022. ISSN 1755-9715
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá jazyky cudzie * angličtina * vyučovanie * myslenie kritické * študenti
    AnotáciaČlánok pojednáva o metodológii TESOL a jej aplikácii na hodinách obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta. Motiváciou pre tento článok je kurz metodológie TESOL, ktorý autorka absolvovala na University of Maryland Baltimore County v USA. Teoretická časť príspevku sa dotýka troch tém diskutovaných v kurze: 1. Metodológia v novom tisícročí, 2. Výučba zameraná na študenta vo veľkých triedach s obmedzenými zdrojmi a 3. Kritické myslenie vo vyučovaní jazykov. Pedagogické implikácie sú založené na príkladoch z kurzu s dôrazom na aplikácie na hodinách obchodnej angličtiny.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00138-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.