Počet záznamov: 1  

Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary

  1. Názov Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary
    Súbežný názovMarketing v zdravotníctve – vyhľadávanie informácií pred výberom poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v Maďarsku
    Autorské údajeSzilárd Szigeti, László Józsa
    Autor Szigeti Szilárd
    Spoluautori Józsa László
    Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 62-75. - Košice : PHF EU Košice, 2022. ISSN 2585-8785
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zdravotníctvo * marketing * spotrebitelia * médiá sociálne * Maďarsko
    AnotáciaNaša štúdia skúma demografické faktory maďarských zákazníkov, ktoré ovplyvňujú správanie pri hľadaní zdravia a získavaní informácií o zdraví pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Cieľom našej štúdie je preskúmať marketing v zdravotníctve a postoje spotrebiteľov v Maďarsku. Výskum sa uskutočnil vo februári 2021 a bol realizovaný medzi dospelými obyvateľmi Maďarska. Väčšina respondentov využíva internet (64,4 %) ako nástroj, ktorý im pomáha pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Najčastejšie však získavajú informácie od lekára (70,3 %), členov rodiny (58,5 %), priateľov (46,6 %) a zdravotníckych pracovníkov (40,0 %). Čím je spotrebiteľ mladší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti vyhľadáva informácie na internete. Čím je spotrebiteľ starší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti získa informácie od svojho lekára
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.