Počet záznamov: 1
Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary
Názov Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary Súbežný názov Marketing v zdravotníctve – vyhľadávanie informácií pred výberom poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v Maďarsku Autorské údaje Szilárd Szigeti, László Józsa Autor Szigeti Szilárd Spoluautori Józsa László Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 62-75. - Košice : PHF EU Košice, 2022. ISSN 2585-8785 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zdravotníctvo * marketing * spotrebitelia * médiá sociálne * Maďarsko Anotácia Naša štúdia skúma demografické faktory maďarských zákazníkov, ktoré ovplyvňujú správanie pri hľadaní zdravia a získavaní informácií o zdraví pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Cieľom našej štúdie je preskúmať marketing v zdravotníctve a postoje spotrebiteľov v Maďarsku. Výskum sa uskutočnil vo februári 2021 a bol realizovaný medzi dospelými obyvateľmi Maďarska. Väčšina respondentov využíva internet (64,4 %) ako nástroj, ktorý im pomáha pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Najčastejšie však získavajú informácie od lekára (70,3 %), členov rodiny (58,5 %), priateľov (46,6 %) a zdravotníckych pracovníkov (40,0 %). Čím je spotrebiteľ mladší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti vyhľadáva informácie na internete. Čím je spotrebiteľ starší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti získa informácie od svojho lekára Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
článok
Počet záznamov: 1