Počet záznamov: 1  

Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní

  1. Názov Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní
    Súbežný názovReflection in Nursing Education
    Autorské údajeGabriela Štefková
    Autor Štefková Gabriela
    Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 14, č. 1 (2023), s. 39-47. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2023. ISSN 2464-7551
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zdravotníci * ošetrovateľstvo * myslenie kritické * vzdelávanie celoživotné * zručnosti * modely štruktúrne
    AnotáciaPregraduálne vzdelávanie sestier v 21. storočí sa zameriava na zmenu, ktorá nie je ničím iným ako zmenou paradigmy. Táto zmena sa deje prostredníctvom inovatívnych výučbových metód, ktoré kladú dôrazom na študenta. Metóda reflexie v akademickom prostredí je proces učenia sa prostredníctvom každodenných skúseností a tvorí jej neoddeliteľnú súčasť. Smeruje k profesionálnej príprave zdravotníckeho pracovníka, budovaním profesionálnej identity a osobného rastu. Zároveň podporuje celoživotné vzdelávanie zvyšovaním sebauvedomenia a kritického myslenia. Aplikácia štruktúrovaných modelov reflexie do vzdelávania vplýva aj na profesionálny rozvoj facilitátora výučby, ktorý zvyšuje výkon študenta a hodnotiacu fázu vyučovacieho procesu. Článok opisuje štruktúrovane modely reflexie s návrhom ich aplikácie do vyučovacieho procesu, ktorých učenie sa považuje za inovatívne metódy výučby vedúce k zlepšeniu profesionálnych zručností sestier.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF788 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.